piątek, 30 października 2015

Wrześniowo - październikowe zakupy

    No więc tak. We wrześniu i październiku zrobiłam sporo zakupów i postanowiłam napisać o tym napisać. Przejdźmy więc już do rzeczy:

1. Karma Dog Chow Adult Active 3kg

Co prawda kupiłam ją tylko po to, by dostać dysk, a poszczęściło mi się i zamiast jednego dostałam dwa. Cena: ok. 30 zł

2. Dwa dyski Dog Chow

To właśnie te dwa dyski, które dostałam z karmą, więc nic za nie nie zapłaciłam.

3. Dysk Dog Games

Został mocno podziurawiony już po pierwszym użyciu, ale bardzo go polubiłam. Cena: 15 zł

4. Miska podróżna z rossmana

Na razie dobrze się sprawdza, ale mam ją dopiero z dwa tygodnie, a była używana tylko 3 razy :p. Cena: 9.99 zł

5. Piłka spiralna, zapachowa Sum Plast

Na razie najlepsza piłka jaką miałyśmy! Luna uwielbia ją memłać. Wcześniej miałyśmy już taką, ale zostawiłyśmy ją nad stawikiem. Przyczepiłam do niej również sznurek, abym mogła się z psem przeciągać. Cena: ok. 5 zł

6. Karma Alpha Spirit wersja rybna

My używamy ją jako smaki. Lunicie bardzo smakują i zrobiłaby za nie wszystko. Cena: ok. 7 zł

7. Smakołyki Bosh Fruitees o smaku aronii

Złodziejski nochal!
To już nasze trzecie opakowanie takich smakołyków. Miałyśmy już wersję o smaku jabłka i mango. Są one bardzo małe i świetnie nadają się do tresury. Cena: ok. 11 zł

8. Adresówka z trixie

W końcu sprawiłam Lunce nową adresówkę. Poprzednią jakimś dziwnym trafem zgubiła :/. Cena: 3 zł

9. Piłka Rugby z trixie

Na zdjęciu może tego nie widać, ale piłka jest żółta jak cytryna. Chciałam żeby była dobrze widzoczna w trawie. Odbija się ona w różne strony co pobudza psa do pogoni za nią. Cena: ok. 16 zł

    To już wszystkie nasze zakupy w tych miesiącach. Może nie jest ich bardzo dużo, ale normalnie nie kupuję aż tylu rzeczy.

A wy co kupiliście swoim psiakom w tym miesiącu?










3 komentarze:

  1. świetna promocja na karmę z dyskami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac ze udane zakupy! My rownież posiadamy identyczna miskę z rossmana i jak na razie super sie sprawdza 😀

    OdpowiedzUsuń