środa, 28 października 2015

Recenzja: Szelki Julius K9 IDC Power

    W końcu zabrałam się do swojej pierwszej recenzji. Wybrałam do niej szelki Julius K9 IDC Power, które mam już kilka miesięcy. Jest to nowsza i ulepszona wersja tych szelek.
    Jak widać na obrazku wyżej szelki posiadają  różne ,,bajery'' np. uchwyt na latarkę. Bardzo fajnym ,,bajerem'' według mnie jest wymienny i świecący w ciemności napis, który znajduje się po obu stronach szelek. Moim zdaniem bardzo przydatny jest w nich solidny uchwyt do przytrzmania psa, który w każdej chwili można zapiąć. Uprząż posiada również sporo odblaskowych elementów, które bardzo dobrze widać w nocy. Klamra do zapięcia szelek jest naprawdę bardzo solidna. Ani razu od kupienia szelek się nie rozpięła, a tego przed kupnem się trochę obawiałam. 

Lunek w szelkach<3
    
    Luna na początku nie była przekonana do tych szelek, ale po około dwóch dniach przyzwyczaiła się do nich. Uprząż tą kupiłam, ponieważ Luna najzwyczjaniej w świecie z obroży się wyślizgiwała, bo szyję ma ona grubszą od głowy 0_0. Powiem szczerze, że oczekiwałam od tych szelek, by Lunek nie mógł się z nich wydostać, a niestety lub stety raz się oswobodziła.  Ja nie wiem jak ona to zrobiła! W każdym razie mojemu psu nie jest jednak łatwo z nich ,,wyjść'', a ona niestety umie się wyzwobodzić chyba ze wszystkiego.


     Sporym minusem tych szelek jest to, że schną bardzo długo ok. 2-3 dni. Ich cena może też odstraszać, bo ja za rozmiar 0 zapłaciłam z przesyłką ok. 150 zł. Na kolorze, który wybrałam bardzo widać też wszystkie zabrudzenia. Przecierają się one trochę od środka, ponieważ my mamy trochę dalej zapięty przedni pas i rzep ociera się o materiał, ale nie ma to wielkiego znaczenia
Łooo matko! Jakie brudne. Jeszcze przed czyszczeniem :) 
    Podsumowując! Szelki są bardzo wytrzymałe, mają solidny zatrzask i są efektowne. Ludzie pytają mnie gdzie te szelki kupiłam :). Szczerze czuję, że to nie są jeszcze nasze idealne szelki, ale są bliskie naszego ideału. 

    A wy co sądzicie o tych szelkach?

2 komentarze:

  1. jeśli mogę Wam polecić fantastyczne szelki to polecam stronę tiptop24.pl Mają rewelacyjne szelki. My obrożę i smycz testujemy już ponad miesiąc i z dnia na dzień coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mają bardzo fajne szelki ! Najbardziej spodobały mi się szelki Active. Na pewno zastanowimy się nad kupnem! :)

      Usuń