piątek, 5 lutego 2016

Mały-duży sukces

    Osiągnęłyśmy sukces. Sukces w dziedzinie psich sztuczek! Luna potrafi wykonać już 40 sztuczek! Dla mnie to duże osiągnięcie, być może dla kogoś innego to nic szczególnego. Najważniejsze, że ja jestem dumna z tego ile potrafi nauczyć się moja niedobra Lunita. Oczywiście nie spoczywamy na laurach i nadal będziemy się uczyć coraz to trudniejszych komend. 12 i 13 marca będziemy się edukować na naszym pierwszym seminarium z Patrycją Kowalczyk.  Na 100% będzie o nim post! 

A wy jakie sukcesy osiągnęliście ze swoimi zwierzakami?

6 komentarzy:

  1. Mój Birutek jest leniuchem niestety jak to Akity są i siądzie i patrz na mnie która łapa czy co ma zrobić, a na np. czołganie mogę pomarzyć sobie :) ale nie poddajemy się, walczymy ! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że to duży sukces! Moja Sabcia potrafi zaledwie kilka sztuczek ;) A cóż, i tak się cieszę, bo jest to nasz wspólny sukces i to, co sama starałam się wbić do jej głowy :) Życzymy wam powodzenia w dalszej nauce, w domu jak i na seminarium którego straszliwie wam zazdroszczę. Jesteś właścicielką pięknej psiej mordeczki :)

    _______________________________________________
    tropemsaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! 40 sztuczek to już naprawdę sporo! Moja Nala zna dopiero kilkanaście, ale ćwiczymy cały czas, na razie ma 5 miesięcy więc myślę, że damy radę więcej ;)

    Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy:

    http://nalamojpiesek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń